dilluns, 12 d’octubre del 2009

Matí casteller


La plaça Comas, el centre del barri, és plena de gent: pares i mares, nenes i nens, avis i àvies, i castellers de tres colors; el vermell dels castellers Barcelona, el taronja dels Sagals d’Osona, el blau dels Capgrossos de Mataró.

Estic una estoneta entremig de la gentada –salutació obligada a l’estàtua d’en Pau Farinetes, que avui emulant al Manneken Pis de Brussel·les l’han vestit de casteller Capgròs-. M’agrada passejar-me, escoltar parts de converses alienes i seguir el meu camí sense sentir mai el final, em fa imaginar històries...

S’acosta l’hora i entro a l’ajuntament, pujo a la sala de plens, saludo i surto al balcó. Què maca que està la plaça, sembla una mar de colors en moviment. Deixo el lloc al balcó als que els pertoca i torno a entrar a la sala, endavant la festa.

Els de Barcelona han començat fort amb el 4 de vuit amb l’agulla, l’han descarregat sense problemes. Baixo a plaça on hi estic més a gust, faig unes fotos. La gent està contenta és Festa Major, la Festa Major de les Corts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada