dijous, 14 de gener del 2010

El ram de flors de l’alcalde Hereu, Barcelona 2022


Això de la política sempre et dóna sorpreses. Si algú m’hagués dit fa una setmana que Barcelona tornaria a ser candidata a uns Jocs Olímpics li hauria dit que estava ben boig. Si a més m’haguessin dit que la candidatura seria per fer uns Jocs d’Hivern pensaria que ens havíem begut tots l’enteniment.

Doncs be, resulta que ahir l’alcalde Hereu va convocar un roda de premsa on, d’una manera solemne, va anunciar la presentació de la candidatura de Barcelona pels Jocs Olímpics d’hivern del 2022.

Com que en el bloc sempre dic el que penso, m’agradaria reflectir l’allau – símil adient al cas- de sensacions que vaig tenir durant tot el dia. En primer lloc incredulitat, desprès desconcert, però a mida que anaven passant les hores, a mida que m’anava informant, a mida que anava veient les reaccions – gairebé sempre favorables- dels sectors implicats m’adonava i convencia que la proposta no era cap sortida de to, cap fugida endavant. Era una acció sospesada, estudiada que no només pensava en la millora de Barcelona, també afavoria a tot Catalunya, sobretot a les comarques pirinenques.

Els i les que vam tenir la sort de viure l’organització del Jocs del 92, els i les que vam veure la transformació gran de la ciutat i de les altres poblacions subseus, els i les que vam veure per fi la ciutat de Barcelona al mapa del món sabem que una possible nominació olímpica de la nostra ciutat, la capital de Catalunya, no és una tema a menystenir. Els i les que veiem Barcelona en positiu ens agrada la audaç proposta. Els i les que vam viure el 92 volem tornar-ho a reviure, sens dubte.

L’alcalde Hereu i el seu equip ens han fet una gran regal, un magnífic regal que com un ram de flors ens porta alegria i il•lusió. Ara toca als barcelonins i barcelonines, i també als catalans i catalanes, lluitar plegats per tal que les flors no es marceixin.

2 comentaris:

  1. Estic d'acord amb tu. Ara encetem un procès per veure qui vol que aquest ciutat tiri endavant i qui vol que voli baix.
    La meva opinió l'he posada al meu blog.
    http://jaumemoreno.blogspot.com/2010/01/barcelona-2022-una-ocasio-per.html

    ResponElimina
  2. Buen mensaje y muy buena la foto.
    Todos compartimos la Ilusión de una Barcelona única y necesitamos trasmitir ese Mensaje que El Alcalde nos dejo.No podemos quedarnos mirando como el Mundo gira y nosotros intentamos Pararlo,Tenemos que crear realizar y llevar al resto nuestras Ilusiones y nuestro Proyectos,Barcelona y Catalunya tiene mucha Vida y lo enseña lo demuestra y trabaja por y para una Hermosa Ciudad su Cultura y su Historia *** Adelante petonets Maite Melich***

    ResponElimina