Un dels blocs que segueixo sovint és el de l’argentí Hernan Nadal. Nadal és entre altres coses coordinador de noves tecnologies de Greenpeace Argentina. El seu bloc és entretingut, amè i variat. Ho toca tot. L’altre dia va publicar un post sobre una campanya publicitària contra el sida. N’agafo l’esperit.
L’agència alemanya “Das Comitee” a petició de l’ONG Regenbogen e.V. ha preparat una campanya publicitària sobre el perill de la propagació de el Sida. Els publicistes han optat, per la cada vegada més usada estratègia, per usar l’agressivitat amb el fi de despertar la curiositat i cridar l’atenció. Ho han aconseguit. El missatge és contundent: “el sida és un assassí de masses”. L’aparició d’en Hitler definitiva.
L’anunci ha fet el seu efecte, jo el reprodueixo. L’impacte viral de l’anunci va fent el seus curs. Tan de bo serveixi per conscienciejar i recordar-nos a tots que el sida encara mata, diàriament en moren 5000 persones.
L’agència alemanya “Das Comitee” a petició de l’ONG Regenbogen e.V. ha preparat una campanya publicitària sobre el perill de la propagació de el Sida. Els publicistes han optat, per la cada vegada més usada estratègia, per usar l’agressivitat amb el fi de despertar la curiositat i cridar l’atenció. Ho han aconseguit. El missatge és contundent: “el sida és un assassí de masses”. L’aparició d’en Hitler definitiva.
L’anunci ha fet el seu efecte, jo el reprodueixo. L’impacte viral de l’anunci va fent el seus curs. Tan de bo serveixi per conscienciejar i recordar-nos a tots que el sida encara mata, diàriament en moren 5000 persones.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada