divendres, 18 de setembre del 2009

Canvi climàtic, mutacions i en Xavier Trias





Ahir varis mitjans de comunicació es feien ressò de la troballa d’una desena d’espècies animals, fins ara desconegudes, a les profunditats marines de l’arxipèlag canari. Com que des de petit el tema dels “animalets” sempre m’ha interessat, a part de llegir-me l’article vaig mirar les fotos. Realment hi han alguns que són molt espectaculars, diferents i estranys. Vaig pensar que semblaven mutacions d’altres espècies, fills de encreuaments impossibles. La meva imaginació -hi han dies que la tinc desbordada- lligava les noves espècies amb possibles influències de la contaminació marina i el canvi climàtic. De seguida em van recordar el peix de tres ulls dels Simpson, els havia passat el mateix?

Però com que una cosa porta a una altra, avui llegint les declaracions sobre independentisme d’en Xavier Trias m’ha tornat a venir la visió del “peix simpsonià”. Sembla que els peixos canaris segueixen una evolució natural, que no per desconeguts són “especials”, però de ben segur que al Sr. Trias alguna cosa l’ha afectat. No sé si és l’escalfament planetari, la constant posada en qüestió de les seves capacitats polítiques per part dels seus correligionaris, la possible competència d’en Laporta, o simplement per que ha perdut el nord, però aquest Trias me l’han canviat. Abans era un personatge que semblava sincer, dialogant, però ara només busca la merda per remenar-la i veure quin profit en pot treure, costi el que costi, encara que embruti a Barcelona. Trias ha canviat, ha canviat a pitjor.

Avui Trias es declara independentista, ahir era liberal, demà serà progressista. Definitivament em recorda el peix mutant dels Simpson, el que passa és que enlloc de tenir tres ulls, té tres cares. I quan es tenen tres cares, el que es té és molta barra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada