divendres, 27 de maig del 2011

Neteja a la Plaça Catalunya

"No m'agrada sentir el soroll dels motors dels helicòpters, això no és Libia ni Afganistan (on tampoc ni haurien d'haver), això és Barcelona!" Així és com tristament he començat el meu dia al Facebook.

Però alguns han iniciat la jornada molt pitjor que jo. Sense previ avís, de matinada, s’han trobat envoltats de forces de seguretat que els demanaven els desallotjament de la plaça Catalunya per procedir a la seva neteja.

Com era de preveure, i si no estava previst demostra la incompetència dels que han pres la decisió, la “cosa” a anat a més i s’ha transformat en un ball de bastons.

Vulneració dels drets de manifestació pacífica, desmesurada violència policial, ferits lleus i contusionats, sang.... crec que hi ha altres maneres d’actuar davant la resistència pacifíca. Vergonyós.


Actuacions policials com la d’avui, les càrregues dels mossos d’esquadra sota les ordres d’en Felip Puig -front un moviment pacífic- només condueixen al desencís, a la separació, a la desunió.

Amb fets com els que estem vivint no és estrany que els joves, i els no tan joves, no els agradi el sistema. Ja és un quart de dues i segueixo sentint la remor del helicòpters, “ l’operació neteja” encara no s’ha acabat. Indignant!

4 comentaris:

  1. Tens tota la raó en dir: "Actuacions policials com la d’avui, les càrregues dels mossos d’esquadra sota les ordres d’en Felip Puig -front un moviment pacífic- només condueixen al desencís, a la separació, a la desunió."

    Jo estava a la UB el dia del desallotjament i de la càrrega ordenada per les esquerres... Jo era alumne i tot i que no vaig rebre directament, ho vaig trobar brutal. Avui no ho ha estat tant, però igualment, és indignant.

    Entre tots, es genera la indignació

    ResponElimina
  2. CiU ensenya les seves garres més represives i ultra lliberals. Més de 70 ciutadans pacífics i assegus a terra són ferits per la brutal repressió dels mossos d'esquadra, ordenada per Felip Puig ...

    ResponElimina
  3. El Sr.Felip Puig,no sabe que, se limpia con lejía y no con policía,que dimita.es una vergüenza la actuación de plaza Cataluña.C.S

    ResponElimina