divendres, 10 de juliol del 2009

Per l’abolició de la tortura animal







Avui ha mot un noi als “Sanfermines” de Pamplona. És el quinzè en tota la història. Sorprèn que siguin tan pocs els morts, però per a les seves famílies segur que són massa. No tinc gaires paraules, no tinc ganes de fer sang sobre el tema. Fa poc vaig escriure en contra de la utilització d’animals per la distracció de la gent. Estic en contra de que qualsevol ser viu pateixi per divertir a algú. Encara que algú em titllarà de purista, provincià i amb poca visió econòmica, crec que ha arribat el moment de que les administracions es plantegin seriosament legislar sobre el tema.

La meva proposta: el raonable i democràtic és PROHIBIR qualsevol tortura animal. En els “Sanfermines” es torturen animals, es fereixen i moren persones. És això civilitzat? És això progressista? Les salvatjades, per molt que siguin tradicionals, i encara que portin turistes o beneficis, han de ser abolides. A la vida no tot s’ha de regir pels diners ni per la llei del més fort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada