diumenge, 6 de març del 2011

La marató des del balcó


Si no vull que em passi com fa uns anys que vaig haver d’esperar 20 minuts per poder travessar el carrer, els dies que es celebra la marató a Barcelona haig d’estar pendent de l’hora que surto a comprar el pa i la premsa. Avui no he tingut cap problema m’he despertat de matinada i a dos quarts de 8 ja era casa de tornada amb tot la compra feta.

A aquestes hores els carrers encara eren ben buits i de la marató, a part d’unes tanques preparades per tallar el carrer, encara no havia cap rastre.

El so de les sirenes anuncia que els primers corredors ja estan passant per la cantonada. Sento els crits d’ànim del públic, els aplaudiments constants. S'acosta una onada inacabable de persones, un taca multicolor en moviment. Participació, unió, força, esforç... això és la marató de Barcelona. Amb 15075 inscrits la marató ja és una de les més importants d’Europa i jo tinc la sort de poder veure-la des del balcó de casa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada