dijous, 15 d’abril del 2010

Torna la barbàrie


Sortir de la feina i trobar-me moltes parets del carrer Diputació empastifades amb cartells anunciadors de la nova temporada taurina a Barcelona no m’ha fet cap gràcia. M’ha fet recordar que dissortadament a la meva ciutat encara –espero que per poc temps- es maten animals per tal que alguns gaudeixin d’un espectacle. Sembla que això de veure agonitzar un animal encara atrau.

De moment, les corrides encara són legals i els seus promotors tenen tot el dret a promocionar-les. Els que en som contraris estem combatent a tots els nivells per tal que es prohibeixin d’una vegada per totes, però fins ara, ens agradi o no, les corrides estan permeses a la ciutat de Barcelona.

El que sí hem d’estar tots d’acord –taurins i antitaurins- que si a la ciutat hi ha unes normes de civisme estan fetes per a ser acatades. Que jo sàpiga està prohibit penjar cartells a la via pública -a les parets de les cases- . Incomplir la norma crec que és punible, espero que l’ajuntament actuï en conseqüència i multi exemplarment a l’empresa anunciadora. (Empresa Funciones Taurinas SA)

2 comentaris:

  1. Es una provocación, dada la concienciación que hay y la mala prensa de las corridas en la mayoría de la gente de la calle. La chulería hispánica es así...

    ResponElimina
  2. ¿Mala prensa? Serà la teva perque a mi m'encantan les curses de braus... I tu fes mes dedicació al teu districte que fa fastic...

    ResponElimina